Terbukti Utama Menyembuhkan Asli untuk selesema dan selesema

Terbukti Utama Menyembuhkan Asli untuk selesema dan selesema

Amerika membelanjakan berbilion-bilion dolar setiap tahun untuk memerangi penderitaan selesema dan selesema. Sesetengah ubat rumah semula jadi wujud yang amat berkesan dan jauh lebih murah.

Bawang putih adalah makanan keajaiban yang ramai pakar percaya adalah lebih daripada satu ubat semulajadi daripada makanan. Letakkan satu ulas bawang putih di dalam mulut anda selepas mengupas kulit luar dan biarkan ia tinggal di dalam mulut anda untuk sekurang-kurangnya 5 minit. Ia mengambil masa untuk membiasakan diri tetapi adalah sangat membantu dalam melegakan selsema dan gejala-gejala sejuk.

Adakah ini 2 atau 3 kali sehari selama 5 minit dan anda harus berasa lebih baik dalam masa 24 hingga 48 jam. Anda juga boleh mendidih 2 atau 3 ulas bawang putih dengan separuh daripada bawang kecil dalam air mendidih dan minum campuran ini beberapa kali sehari. Ini terbukti dalam banyak kajian untuk menjadi sangat berkesan dalam mengurangkan gejala-gejala selesema dan selesema.

Halia juga ubat rumah semula jadi yang baik untuk gejala sejuk dan selesema, terutamanya apabila direbus dengan teh hijau Harus dipotong menjadi kepingan kecil dan direbus dalam 2 cawan air dengan 2 atau 3 beg teh hijau. Setelah mendidih tekanan cecair dan kemudian campurkan terhenti sudu teh gula. Untuk hasil yang terbaik meminumnya semasa ia masih panas.

Limes mungkin yang paling penting dalam banyak penawar rumah semula jadi untuk selesema. Mereka adalah sangat berkesan untuk melegakan semua jenis sejuk dan demam. Apabila dimakan juga dicairkan dengan air vitamin C yang kaya dengan jus limau meningkatkan ketahanan semula jadi body's kepada jangkitan, mengurangkan ketoksikan dan mengurangkan tempoh gejala sejuk. Jus perlu dicairkan dalam segelas air suam dengan satu sudu teh madu. Ini adalah salah satu yang terbaik penawar rumah semula jadi untuk selesema dan gejala.

Dengan hidung tersumbat cuba makan beberapa makanan pedas yang akan membuka saluran hidung tersumbat anda dan mengelakkan kesan lantunan semula perasaan lebih teruk daripada sebelum ini apabila anda mengambil terlalu banyak titisan hidung! Sesetengah makanan pedas baik yang merupakan ubat rumah semula jadi untuk hidung tersumbat termasuk lada jalapeƱo, radishes, dan bawang.

Untuk dada sesak, campurkan sedikit cuka panas dengan wain putih yang kecil dan menyedut wap selama 5 hingga 10 minit. Ini adalah ubat rumah semula jadi yang sangat baik untuk kesesakan dada dan akan mempunyai anda bernafas lebih bebas dalam masa yang singkat!

Untuk sakit tekak dan batuk terdapat beberapa penawar rumah semula jadi anda boleh gunakan. Salah satu kaedah adalah untuk menggunakan lemon yang besar dan perlahan-lahan panggang sehingga ia hanya bermula untuk berpecah terbuka. Kemudian campuran satu sudu teh separuh daripada madu dengan jus diperah daripada limau. Minum ini setiap beberapa jam sehingga batuk hilang. Ia juga akan melegakan sakit tekak anda pada masa yang sama.

Adakah anda tahu bahawa terdapat penawar rumah lebih semula jadi untuk selesema dan juga pelbagai penyakit lain seperti kolesterol tinggi, sakit belakang, jangkitan yis, insomnia dan banyak lagi?

Kebanyakan doktor tidak akan memberitahu anda tentang mereka kerana tidak ada keuntungan yang akan dibuat dengan memberitahu anda. Anda boleh mencari lebih banyak penawar rumah semula jadi dengan melawat laman web saya. Memakai t lupa untuk mendapatkan 265 halaman e-book percuma anda mengenai ubat nature's apabila anda melawat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar