Jangkitan yis Pemulihan semula jadi - Pilihan Terbaik Anda

Jangkitan yis Pemulihan semula jadi - Pilihan Terbaik Anda

Terdapat ramai orang yang telah pada memburu untuk jangkitan yis ubat semula jadi untuk beberapa waktu. Jika ini bunyi seperti anda, maka menyediakan diri anda untuk beberapa berita yang sangat baik. Terdapat 3 ubat semula jadi yang anda boleh cuba untuk mendapatkan sistem anda kembali normal lagi.

Plain Yogurt

Ini mungkin salah satu rawatan yang paling mudah dan paling berkesan yang anda boleh cuba apabila anda berurusan dengan candida a. Yogurt sebenarnya mengandungi bakteria berguna yang boleh melawan membangun keadaan ini.

Cara terbaik untuk mentadbir kaedah ini adalah untuk membekukan yogurt ke dalam kiub ais atau Popsicles, kerana ini akan membuat ia lebih mudah untuk anda untuk memohon kepada kawasan yang dijangkiti. Anda akan dapati pelepasan agak cepat daripada pembakaran dan gatal-gatal rasa yang sama, serta apa-apa bengkak yang berlaku akibat jangkitan.

Menggunakan yogurt beku juga akan membantu untuk menyerang bakteria yang tidak baik yang menyebabkan jangkitan yis di tempat pertama. Jika anda mendapati bahawa anda terlalu sensitif kepada yogurt beku, kemudian yogurt unfrozen masih akan berfungsi dengan cara yang sama.

Jangkitan yis ubat semula jadi seperti ini boleh menjadi agak tidak kemas, jadi pastikan anda telah bersedia terlebih dahulu dengan tuala dan washcloths.

Chickweed Salap

Ini adalah salap yang hebat untuk melegakan sensasi gatal-gatal yang dikaitkan dengan candida. Losyen lain juga berkesan dengan menjadi yang paling popular Aloe Vera dan elm yang licin.

Pastikan kawasan yang sejuk dan kering

Walaupun ini mungkin kelihatan jelas kepada ramai, ia adalah penting untuk mengingatkan diri anda untuk menjaga kawasan yang dijangkiti sebagai sejuk dan kering yang mungkin. Bakteria suka membiak dalam persekitaran yang lembap panas, jadi mengelakkan keadaan ini akan memastikan jangkitan di teluk.

Memakai pakaian atau sintetik seluar ketat sebenarnya boleh menyebabkan masalah anda menjadi lebih buruk dan akan memastikan bahawa anda continiously mengalami jenis jangkitan. Duduk di tempat yang salah untuk jangka masa yang panjang boleh menyebabkan kelembapan berlebihan untuk membangunkan, jadi cuba dan mengelakkan ini.

Ini jangkitan yis ubat semula jadi yang boleh mendapatkan anda bermula pada rawatan yang berkesan dengan segera. Jika anda sedang mencari penawar yang berkesan maka anda akan perlu untuk terus ke jalan penyelidikan untuk lebih lama. Ubat semula jadi di atas yang besar untuk melegakan gejala-gejala, tetapi anda akan perlu pergi sedikit lebih mendalam untuk datang dengan penawar yang pasti.

Adalah penting untuk mencari kaedah yang akan membunuh spora yis, kerana walaupun semua gejala-gejala anda telah hilang, spora masih itu tidak aktif dan hanya menunggu persekitaran yang sesuai untuk muncul semula lagi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar