Menemui Teknik Sinusitis Relief kejahatan Berkesan Itu Miss Kebanyakan Orang Keluar

Menemui Teknik Sinusitis Relief kejahatan Berkesan Itu Miss Kebanyakan Orang Keluar

Salah satu gejala utama sinusitis adalah apabila bukaan kecil dari hidung ke rongga sinus tersumbat dan keradangan berlaku.

Biasanya terdapat sakit kepala di tengah-tengah dahi. Ada kesakitan dan kelembutan wajah di sekeliling mata, pipi atau dahi di mana empat ruang menyucikan dalam tulang muka adalah; mata berair, bersin yang teruk, sakit tekak, kesesakan sinus dan hidung tersumbat, hidung sangat gatal, menitis hidung, sinus pelepasan di belakang tekak dan perasaan yang secara umumnya lemah adalah tanda-tanda yang sinusitis akut.

Sinusitis boleh berlaku apabila tindak balas alergi. Reaksi alahan menyebabkan keradangan dan kesukaran bernafas dan menghasilkan mukus berlebihan yang menyekat saluran hidung.

Zarah bawaan udara memburukkan lagi alahan sinus. Pencemar atau zarah kecil seperti debunga dari bunga apabila dihidu terperangkap dalam mukus sinus untuk mengelakkan daripada memasuki paru-paru. Terlalu banyak pengumpulan zarah ini menghalang mukus untuk mengalirkan seperti biasa. Apabila ini berlaku, ia menyorokkan pertumbuhan bakteria dan virus yang menyebabkan jangkitan.

Ia adalah sangat penting untuk mengetahui bahawa alahan resdung berlaku kebanyakannya pada musim apabila udara di dalam atmosfera kering keluar. Seseorang yang terdedah kepada penyakit ini perlu mengambil langkah berjaga-jaga dan mengelakkan kesukaran daripadanya. Apabila udara kering, ia tidak mempunyai kelembapan yang menangkap atau memerangkap zarah bawaan udara, jadi mereka terapung di udara.

Kekeringan di udara adalah di kemuncaknya semasa musim sejuk. Menggunakan pemanas untuk memanaskan rumah isi rumah menjadikan udara lebih kering. Tanpa kelembapan yang betul; adalah masa yang apabila alahan resdung dan masalah pernafasan yang lain datang.

Terdapat beberapa cara untuk menangani kekurangan lembapan di udara. Air pancut air membantu anda membuat kelembapan diisi udara dan dengan itu membantu anda membuat terhidrat dalam bangunan. Air pancut kabut, salah satu cara yang terbaik untuk mewujudkan kelembapan udara kaya. Sebuah mata air kabus adalah penyelesaian yang sempurna untuk menamatkan semua kesengsaraan alahan resdung yang disebabkan oleh udara kering.

Sebuah mata air kabus mencipta kabus atau cloud- seperti kabus yang terapung di udara. Molekul kecil bentuk air kabus dan menguap untuk menambah kelembapan dan perangkap alergen membentuk udara. Pada masa yang sama, semasa proses ini, ion negatif berasingan daripada air dan bersurai ke atmosfera. Ini adalah apabila udara itu dibuat lebih sihat untuk bernafas.

Ion-ion negatif mengurangkan habuk bawaan udara sebanyak 52% dan bakteria udara sebanyak 95% (dapatan adalah berdasarkan suatu dapatan oleh Jabatan Pertanian Amerika Syarikat). Hanya badan-badan air yang besar dalam gerakan seperti lautan dan air terjun yang besar menyediakan ion negatif. Tidak hairanlah mengapa sampai ke pantai yang membuatkan anda merasa segar dan berkelah hutan berhampiran air terjun adalah satu pengalaman yang sangat menyegarkan.

Sebuah mata air kabus menggunakan air paip untuk menghasilkan menarik kabut dingin dan tidak memerlukan bahan kimia atau ais atau haba. Anda boleh menambah minyak aromaterapi atau minyak pati untuk meningkatkan relaksasi dan kesan menenangkan.

Untuk mengelakkan pencemaran udara air di dalam takungan mesti disimpan bersih, pembersihan biasa adalah perlu untuk mengelakkan bakteria setebal yang mungkin mengubah tujuan mata air kabus. Apabila tidak digunakan, bersihkan dengan teliti untuk penyimpanan.

Sebuah mata air kabus menyediakan semua udara yang segar dan kelembapan. The air pancut kabus baru model datang dengan pengawal jauh, calar cakera penggantian bukti, kabus penggantian, pemegang pengawal percikan, penyesuai AC, penggantian kabus mangkuk mata air, LED pembuat kabut, termasuk kaki dan berdiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar