Bagaimana Merawat Gejala radang selaput dada Dengan Homeopathy

Bagaimana Merawat Gejala radang selaput dada Dengan Homeopathy

Gejala radang selaput dada biasanya termasuk batuk, demam, sakit melekat tajam dan pernafasan cetek. Kesakitan biasanya lebih teruk bagi apa-apa pergerakan, seperti bernafas dalam. Ia boleh menjadi komplikasi selepas anda mempunyai radang paru-paru atau beberapa keadaan paru-paru yang berkaitan yang lain, dan rawatan anda tidak membuat perkara yang lebih baik.

Terdapat dua jenis radang selaput dada - jenis yang basah dan jenis yang kering. Jenis yang basah, seperti namanya, bermakna anda mempunyai cecair di antara paru-paru dan pleura, membran yang encases paru-paru. Jenis kering bermakna tidak ada cecair tambahan.

Dalam kedua-dua jenis, kebimbangan utama anda mungkin kesakitan yang anda alami. Jika ini berlaku, maka anda mungkin mahu mempertimbangkan penggunaan ubat ini sangat baik homeopati yang boleh membantu dalam banyak kes.

Bryonia.

Dalam homeopati, anda sentiasa mempunyai untuk perlawanan sehingga gambar gejala anda dengan itu ubat. Hanya selepas itu dengan ia berfungsi untuk anda. Dan ia dengan meningkatkan sistem imun anda. Ini kemudiannya menyembuhkan anda.

Jadi mari kita lihat pada gambar gejala daripada Bryonia.

kesakitan adalah buruk bagi pergerakan sedikit, walaupun batuk
sakit adalah lebih baik untuk tekanan, seperti berbaring di atas sisi yang terjejas
anda mempunyai dahaga yang besar pada jangka masa yang tidak kerap
anda sedang jengkel apabila terganggu, lebih suka untuk tidak diganggu dan tenang
Jika anda dapat melihat perlawanan, kemudian Bryonia mungkin akan menjadi semua yang anda perlu untuk menyelesaikan radang selaput dada anda. Ia mempunyai perlawanan berhampiran dengan gejala radang selaput dada yang biasa, ia hampir ubat khusus untuk itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar