Sakit kronik Lebih Berkesan Sembuh Apabila Sumber itu disasarkan

Sakit kronik Lebih Berkesan Sembuh Apabila Sumber itu disasarkan

Sakit kronik boleh melemahkan dan benar-benar mengecewakan seluruh hidup anda. Anda tidak boleh bekerja dengan cara yang sama, tidur anda terjejas, anda tidak boleh melakukan perkara yang anda digunakan untuk. Dan kesakitan boleh semua yang lama.

Sakit kronik sering diperkatakan oleh ubat tahan sakit yang kuat, atau analgaesics. Ini boleh menghentikan rasa sakit untuk sementara waktu, tetapi ia hanya kembali apabila dadah telah dipakai. Dan yang diberi dadah sepanjang masa, walaupun mungkin lebih baik untuk kesakitan, tidak memberi kesan kepada kemahiran kognitif anda dalam jangka masa pendek, dan hati anda dalam jangka masa panjang.

Adakah terdapat alternatif?

Anda bertaruh!

Anda mungkin pernah mendengar daripada ubat homeopati Arnica. Kebanyakan orang tahu Arnica krim, yang topically digunakan. Dan kebanyakan orang tahu bahawa ia digunakan untuk lebam. Tetapi itu sedikit seperti mengatakan satu-satunya tujuan hujan adalah untuk mencuci daun tumbuh-tumbuhan.

Terdapat banyak lagi untuk Arnica, daripada itu. Ia benar-benar boleh menyelesaikan semua sequela dari kecederaan, termasuk sakit ,. Ia tidak kira jika kecederaan itu baru-baru ini atau dari masa lalu lama. Satu-satunya perbezaan adalah bagaimana anda dos diri sendiri.

Jadi pertama, anda perlu membeli Arnica dalam bentuk ubat. Saya cadangkan anda mendapatkan potensi 30c. Jika kecederaan itu baru-baru ini, maka dos diri anda setiap 5 - 10 minit, bergantung kepada tahap keterukan. Anda akan tahu bila untuk berhenti.

Jika anda mengalami kecederaan lama, maka anda perlu untuk mengambil ubat kira-kira satu hari sepanjang tempoh masa yang panjang. Secara beransur-ansur, anda akan melihat perkara yang bertambah baik.

Oleh itu, apabila mencari pengurusan kesakitan kronik yang terbaik, pastikan anda memilih atas dasar perjuangan. Ini mungkin benar-benar menyembuhkan masalah. Selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar